جان تری اتهام نژادپرستی را رد كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اینترنتی 'گل'، این در حالیست كه محاكمه 'جان تری' برای تعیین اینكه آیا وی 'آنتون فردیناند' مدافع تیم 'كویینز پارك رنجرز' را مورد آزار نژادی قرار داده است یا نه، همچنان ادامه دارد.

تری 31 ساله به اتهام بر زبان آوردن سخنانی محاكمه می شود كه در ماه اكتبر گذشته در جریان شكست یك بر صفر این تیم بر زبان آورده است. گرچه، تری این ادعا را كه وی از لحاظ نژادی مرتكب نقض قوانین همگانی شده است، رد كرده است.

اعضای دادگاه در جریان محاكمه 'جان تری' به گفت و گوی میان كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و 'جنیفر كندی' بازپرس فدراسیون فوتبال انگلیس گوش دادند كه یك هفته پس از برگزاری این مسابقه ضبط شده است.

تری در این نوار ضبط شده گفته است: به من، در حرفه ام در فوتبال چه در داخل و چه در خارج زمین لقب ها و عنوان های زیادی داده شده است، اما من آمادگی پذیرش نامیده شدن به عنوان نژادپرست را ندارم. به این دلیل است كه من فورا در این باره اظهار نظر كردم.

تصمیم تحت پیگرد قرار گرفتن تری پس از شكایت فردی از وی به به پلیس گرفته شد.

فردیناند به دادگاه گفت، ابتدا تصور نمی كرد تری سخنی كه توهین نژادی به شمار برود، بر زبان آورده باشد اما پس از آنكه دوستش به وی یك فیلم ویدیویی را روی اینترنت نشان داد، نظر وی در باره این مدافع چلسی تغییر كرد.

در حالی كه محاكمه تری ادامه دارد، در صورتی كه مقصر شناخته شود، حداكثر به پرداخت 2500 پوند جریمه محكوم خواهد شد.

مترجمام. ورزشی. ** 1486 ** 1589





:: برچسب‌ها: اروپا , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: